marți, 2 martie 2010

OANA + IONUT =LOVE




In timp ce ma dadeam eu cu barca pe net intr-o incercare disperata de a ma preface ocupata, gasesc acest minunat site despre magnificul oras Bucale, in care mai multi cititori/povestitori fac risipa de talent. Cum printre multele mele talente se afla si scel scriitoricesc, zic sa imi dau si eu cu parerea acolo. Cand colo.....DISCRIMINAREEEEEEEE !!!!!!! cica ar fi deosebit de dragut din partea mea sa raman beletristico-abstinenta ca e un proiect pt tineret adica pana in 30 de ani. Tin insa mentionez ca desi arat de maxim 25 am fost civilizata si m-am abtinut, ceea ce nu ma impiedica sa aberez elegant pe pagina proprie ca d-aia o am si e moca. Va recomand sa cititi si celelate povestiri pentru a intelege mai bine trairile autorului.

asadar, varianta mea :


oana proaspata boboaca!

Venea de la cea mai prost vazuta scoala din cartier si pe deasupra era si deflorata de ceva vreme. Singura sansa de a se reabilita social la nivel de liceu sa iasa cu jmecherul liceului.bla..bla…….despre cum o convinge ala sa faca un oral in wc scolii cu promisiunea ca de maine se va afisa numai cu ea in pauze si da cu flit la restu’ da pitipoance. Oana iese in pauza uda si plina de sperante langa zidul unde fumeaza baietii de-a 12a si realizeza ca Ionut si restul gastii o priveau hohotind de ras de la un geam facandu-i semnul ala discret ‘’ mumu faaaa’’. E clar ca maine toate fufele vor sti de aventura in genunchi..Ce sa faca sa nu pice de caca…..trink…..o diversiune, o dovada a trimfului feminitatii ei asupra viciului……...ia o bucata de piatra si scrie “oana am venit, am stat o ora, te pup , Ionut”. La un mom dat a vrut sa scrie si ‘’te iubesc- (ciudat cum nimeni nu a obs aceasta tentativa) dar si-a dat seama ca toate fetele stiu ca Ionut iubeste numai in gura si a renuntat .


Ma plec in fata iubirii sub orice forma a ei!

Niciun comentariu: